Posted in Մաթեմատիկա, Ամառային ճամբար, Առցանց ուսուցում

Ամառային ճամբար, օր 10-րդ,05․06․20

Ահա ավարտվեց ամառային ճամբարը, այն ինձ համար շատ շուտ ավարտվեց, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այն մասնակիցներին, ովքեր ամբողջ ընթացքում բարեխղճորեն աշխատել են, կարող եմ ասել,որ ես մեր համագործակցությունը համարում եմ ստացված։
Ես այսօր բոլոր մասնակիցների առանձին-առանձին գրել եմ, հաըտնել եմ ինչ ավելացում ինչ սխալներ ունեն և այլն․․․ Այսօրվա համար առաջադրանք չեմ ուղարկել, բոլորը գրում են իրենց տպավորությունների մասին․․․ Կարող եմ նաև ներկայացնել յուրաքանչյուր ուսանողի կատարած և չկատարած առաջադրանք․․․․

Ամփոփում

1 Անահիտ Գաբրիելյան

2 Կարինե Ներսեսյան

3 Ջուլյա Բաղդասարյան

4 Լիլիա Ղուլյան

5 Արման Գրիգորյան

6 ——

7 Մարիա Բուդոյան

8 Նարինե Մակարյան

9 Ալեքս Սահակյան

10 Միլենա Կիրակոսյան

11 Էրիկ Գևորգյան

12 Ավետիս Պետրոսյան

13 Անահիտ Ուլիխանյան

14 Կարինե Ղուլյան

15 Աիդա Պոչիկյան

16. Արմեն Խաչատրյան

17․ Մերի Պետրոսյան

18․ Մարիամ Մխիթարյան

19․ Արևիկ Փիլիպոսյան

20․ Արթուր Ենոքյան

21․ Լիլիա Ռուստամյան

Հեղինակ՝

Ես Դիանա Բարսեղյանն եմ, 16 տարեկան , ընտրել եմ համ. գեղ. ձևավորում մասնագիտությունը: Ընկերասեր եմ , աշխատասեր, ակտիվ, շփվող ,սիրում եմ ազատ ժամանակս անցկացնել ընկերներիս հետ:

Թողնել մեկնաբանություն